Lördag

TVÄTT OCH STÄD
Håller just nu på att tvätta lite och ska snart ta och köra en sväng med min kära vän dammsugaren. Finns inte så mycket annat att göra här hemma kanske ska dra över med moppen och renbädda i och för sig men sen får det räcka :)
Per är iväg en snabbis och gör klart det sista på bilen han grejar med.

NATTEN
Vaknat flera ggr av jätteonda sammandragningar men ändå kunnat somna om när dom gett med sig så händer inte sådär supermycket....tog två alvedon och tycker det hjälpte lite så här föds inga barn idag heller :) Men den som väntar på något gott får ju ibland vänta riktigt länge ;)

DAGEN
Måste gå och köpa lite aceton för jag kan verkligen inte hitta min flaska någonstans, måste fixa mina naglar för dom är inte allt för vackra just nu :( Flagnande nagellack är inte någon hitt alls, tur att jag kör med nästintill genomskinligt så det inte syns allt för mycket :) Tror jag ska passa på att gå några varv i parken samtidigt som jag ändå är ute, vädret är inte på topp men om jag bara klär på mig ordentligt blir det nog bra :)
I övrigt vet jag inte alls vad som händer :D Det märks helt enkelt.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0