Mitt i natten

NATT IGEN DÅ
Jahapp då var klockan redan två och jag är fortfarande klarvaken :( Per han sover som en liten gris :) Han har ju jobbat hela dagen plus att han grejat efter jobbet så förstår om han är helt slut kraken. Imorgon blir det sovmorgon utan massa mobiler och skräp...skönt :D Tror till och med vi ska ta och mysa med lite frukost på sängen :)

IDOL
Vi låg och kollade på Idol på webbtvn ikväll eftersom vi missa det innan, säger bara GO Alice och Robin E :D Sååå jäkla bra! Ut med Johan omgående helst...alltså vad gör han där? I början var han ju okej men nu tycker jag det börjar bli lite väl enformigt med hans falska röst :( Sen åkte HELT fel tjej ut idag ju :( Hoppas hon får komma tillbaka sen, för visst är det så att dom brukar rösta in en extra på slutet? 

MORGONDAGEN
Inte en aning om vad som händer imorgon mer än att vi ska slappa och bara vara :D Per har jobbat som en tok massor med helger nu så kan vara skönt att inte ha planerat någonting :)

Nu tror jag att jag ska kolla på första avsnittet av True Blood...ingen aning om det är något att ha men det märks väl rätt snart :)

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0