Rent och fint

HEMMET OCH DAGEN
Nu är det rent och fint här hemma och all tvätt är borta också :) Soffan är påklädd och allt annat är också klart :) Bara alla fönster som ska putsas men det är inte hela världen om det inte blir just nu känner jag...skiten sitter ju där den sitter tills jag tar tag i det.
Städning är verkligen mitt sätt att koppla av på, så himla skönt att få fixa här hemma när allt känns jobbigt eller stressigt..man slipper tänka en massa när man grejar och donar och sen går tiden snabbare också.
Har även hunnit med att laga lite thaimat ikväll, Jocke kom över så han fick också lite mat och fika :)
I övrigt har jag sovit lite på eftermiddagen, va skönt att få blunda en stund och slippa tänka på allt. 
Känner mig väldigt nere men det är väl bara att bita ihop för det är ju övergående fast att det inte känns som det just nu....



Nu blir det tv en stund sen får jag se om det går att sova lite.

Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0