Söndag

EN HELT VANLIG REGNING SÖNDAG
Har precis satt mig ner efter att ha gjort dagens städinsats :) Så nu är det rent och fint och jag kan koppla av med en mugg oboy och lite musli :) Regnet öser ner och det ser mest kallt och otäckt ute så idag blir det bara att slappa i soffan och kanske kolla någon film om inget annat spännade dyker upp :)
Per är iväg på kalas, hans familj firar honom hemma hos Jocke och Emmy, jag var inte ett dugg kalassugen så jag blev hemma idag istället :) Inte alltid man har lust att åka iväg och dessutom inte vid tio en söndagsmorgon :D
Får se om det blir en sväng till Askersund sen senare, kika lite bil eller Per och Jörgen ska kika bil jag följer med bara för att få komma ut lite isåfall :)

Gårdagen tillbringade vi hos Anita och Uno, fikade lite och kollade tv :) Alltid lika trevligt att komma dit en stund tycker jag. Tror klockan var nästan elva när vi var hemma igen så blev ett avsnitt av Smallville sen somnade Per och jag var inte sen att hänga på :) Sov bra inatt faktiskt, var uppe två ggr bara men det kan jag absolut leva med :)

MAGEN
Igår var det såå himla lungt i kroppen kände mig nästan normal för en gång skull :D Nova var också lugn tills lite senare på kvällen men annars kändes alls jättebra.
Idag vaknade jag med molvärk och massa sd så får se vad detta leder, förmodligen ingenstans men dagarna försvinner ju iallafall..bara 14 dagar kvar till BF idag och allra mest 35 dagar innan vi har vår skrutt här :)

Kastar upp ett par bilder från igår lite senare :)

Puss och Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0