Vecka 39 och bara 13 dagar kvar...

VECKA 39
Japp idag gick jag in i vecka 39 (38+0) så idag är det bara 13 dagar kvar till BF :D Overkligt egentligen för även om jag tycker tiden går riktigt långsamt nu på slutet så har ju faktiskt graviditeten gått ruskigt fort om jag bara tänker tillbaka lite :) Varit väldigt kämpigt i perioder men vi fixade ju det också :D
Hoppas hon vill kika ut lite innan, har ju förvärkar varje kväll nu som gör ont och håller i sig men när jag lägger mig och sover så försvinner dom tyvärr :( Men någongång kommer det ju igång på riktigt :D

GÅRDAGEN
Blev en runda till Askersund igår och bil fick vi också med oss hem minsann så nu har Per något att pyssla med när han blir rastlös i vinter :) En gammal Amazon Kombi, han har ju velat ha en sån länge så kul att han hittade ett projekt :) Tur att vi inte ska ha den att åka i bara ;) Tror aldrig jag kommer lära mig att gilla äldre bilar och inte volvo heller för den delen men så är det :D Alla kan inte tycka lika och det är ju en jäkla tur det :D

DAGEN
Idag har jag försökt mig på att gå en runda men det gick verkligen inget vidare alls :( Aj aj aj säger jag bara, det är nog som min BM sa att det är någon nerv som ligger i kläm för när jag har gått en liten stund känns det som om en punkt i svanken och bäckenet ska explodera :( Så får helt enkelt försöka göra något annat för att mina sammandragningar ska hålla i sig.
Ska snart städa lite, måste ta och tvätta soffan igen så ska ta och kränga av tyget på den strax hade jag tänkt. Måste även ta och fixa alla fönster men det gör jag imorgon tror jag.
I övrigt blir det nog ingenting speciellt idag :)

LILLASYSTER
Min söta syster ringde innan idag och sa att hon kommer och hälsar på nu på torsdag :D Längtar efter henne som attan så det ska bli jätteroligt att ses :) Hon stannar bara över dagen/kvällen men mysigt att bara fika lite och umgås :)

Här kommer lite bilder från i lördags :) Vecka 38 (37+5) Börjar se ut som en barbapappa minst sagt :D Magen trillar ner mer och mer :)




Lägger även in en bild på min älskling :) Finns ingen bättre än dig, är så otroligt glad att jag har dig!! Du kommer dessutom bli världens bästa pappa till vår Nova! Älskar dig mest av allt! Pussar och Kramar



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Kicki

du har en jätte fin mage :)

2008-10-27 @ 23:49:23
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Kicki

Tack så mycket! :)

2008-10-28 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0