7 veckor kvar nu....

VECKA 34
Idag gick jag in i vecka 34 (33+0) så nu är det bara knappt 7 veckor kvar till BF...tänk 48 dagar :D Underbart att vi snart får träffa vår lilla prinsessa Nova :) Vill se hur hon ser ut och lära känna henne. Det är alldeles för lång leveranstid på dom små liven tycker jag ;) 7 månader vore perfekt inte en dag mer :D
Blir tyngre och tyngre för var dag och det gör ont mest hela tiden pga av alla mina sammandraningar och molvärk. Dessutom är lillan så himla livlig så det är väldigt svårt att kunna sova mer än en timme åt gången :) Känner mig lite som en zombie just nu men försöker göra mig lite fin iallafall så Per slipper se mig slasa runt i mysbrallor och linne hela dagarna :)
Min underbara vän Emma gav mig en så himla fin komplimang idag och den värmde verkligen! Känner mig inte vacker just nu men kände mig betydligt finare när du sa så! Tack vännen, saknar dig så himla mycket!
4 bilder på mig från i lördags, har samma kjol dag ut och dag in för allt annat sitter obekvämt så kanske blir lite tjatigt men det får man ta :D



Imorgon ska jag till barnmorskan och kolla läget lite, får se om mitt sf-mått ökat så jag kommer upp till normalkurvan :)
Måste prata med henne om föräldrautbilningen med, den börjar ju inte fören den 2 oktober och dessutom var det superkassa tider så Per kan inte ta ledigt för att följa med. Vill ju inte gå ensam så ska se om jag kan få lite snabb info om vad som kommer tas upp :) Besöket på förlossningen var den 23 oktober tror jag...då är det inte många veckor kvar innan det är dags för oss så allt känns väldigt oplanerat.

HELGEN
Vi har inte gjort så mycket alls i helgen, kollat lite smallville och sådär bara. Jag har ju visseligen städat en massa som vanligt och tvättat allt jag kommit över så nu är till och med alla vinterkläder rena :D Lika bra att vara förberedd ;) Man får göra sånt i brist på annan sysselsättning.

SHOPPING
På fredag ska jag shoppa lite minsann, hittat en del redan nu som jag vet ska få följa med mig hem :) Ska även kolla om det finns något som jag kan ha som ytterplagg nu tills det är dags att bli av med magen. Kommer ju frysa ihjäl om jag ska gå i min sommarjacka :( Känns bara så himla onödigt att kasta ut pengar på en jacka jag inte kommer kunna ha sen, aja det där löser sig :D

Från HM

Från Lindex

Från ONLY


SIRI
Min blåögda lilla skatt är den goaste lilla kisse man kan hitta men just nu är hon rätt billig, så någon som vill låna henne en vecka tills hon slutat att skrika som en tok? :D Hon har ingen ro i sin lilla kropp utan springer mest fram och tillbaka och när hon inte gör det så ligger hon och biter och brottas med Vincent fast han inte är ett dugg intresserad av henne :D Vet ju att jag slipper hennes roliga veckor om jag bara kastrerar henne men skulle så hemskt gärna vilja ha en kull på henne sen för hon är ju en riktig liten pingla ;)



VÄSTERÅS
På tisdag bär det av till Västerås om min kropp nu är någolunda okej, tänkte ta bussen över dagen och umgås med min söta syster :) Vore kul att bara shoppa, fika och prata en massa skit. Kanske sista gången vi kommer ses helt ensamma innan jag blir mamma och hon moster :)



Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0