Barnmorskan

BM
Sådär nu är jag hemma igen, fick gå hem i regnet för busstrafiken är ju inte som den ska i den här stan tyvärr..men men så är det när man bor i en liten hålan som den här. Känns som lillan är halvvägs ute och sammandragningarna duggar lika tätt som regnet ungefär...grrr men men det blir nog bra om jag vilar en stund.
Gick bra hos barnmorskan iallafall, mitt blodtryck ligger på 130/58 säger mig typ ingenting men eftersom BM inte sa något antar jag att det är bra :D Mitt sf-mått ligger på 29 cm så det har ökat men ligger fortfarande under normalkurvan. Har fortfarande inte gått upp mer än 9 kilo så är nöjd ;) Lillan ligger med huvudet neråt och kommer inte vända sig något mer sa BM så det låter ju bra.
Tog en snabbfika med Fia, pratade lite skit och kollade på folk mest :) Var även runt en snabbis på lindex och hm, självklart hittade jag en hel del jag vill köpa till min skrutt men får ta det sen :D
Nu ska jag äta lite kladdkaka och se på Gossip girl och se om mina sd avtar så jag slipper ta bricanyl.

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej gumms. Kul att höra att det gick bra hos BM. Försöker komma in på msn men det verkar ha fått en kallsup eller nåt och ska väl va nere ett par timmar. får se om du är vaken senare annars får vi pratas vid imorrn. Gotta dig med kladden så hörs vi :D Kram

2008-09-10 @ 17:16:06
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0