Blir GALEN snart tror jag :(

ONT
Usch känns verkligen som min kropp ska gå mitt itu just nu :( Massor med sammandragningar som går ner i låren och upp i ryggen :( Ingenting hjälper heller, kvittar hur jag ligger för det gör lika ont ändå....åhhh vill inte vara gravid mer just nu. Ska ta två alvedon och en bricanyl och se om det släpper lite annars lär jag inte sova någon längre stund inatt iallafall, tur att jag kan sova imorgon på dagen om det inte går inatt. Aja ska väl inte klaga har ju inte ont pga av ingenting iallafall och det kommer ju gå över. Men just nu vill jag bara att någon tar mina sd, min molvärk, min huvudvärk och min förkylning så jag slipper det ett tag iallafall och kan känna mig som en normal människa igen. Så snäääällla låt tiden rusa förbi så jag kan klämma ut lillan och slippa detta! Och snälla gode gud om du ens finns låt mig få en normal graviditet nästa gång om jag nu är så dum så jag gör om detta någongång i framtiden AMEN!

DATORSUPPORT
Jocke kom förbi en sväng innan ikväll för han ville ha hjälp med datorn, var inget stort så tog 5 min typ :) Kul när man kan hjälpa till lite :) Under tiden jag fixade datorn blev det fika i sängen och Idol, tror folk börjar vänja sig vid att sitta i sängen när dom kommer hit nuförtiden men det blir det ändring på så fort jag kan röra mig som folk igen :)



FILM
Igår på dagen när jag hade tråkigt fördrev jag tiden med att kolla på två filmer från Disney, Underdog och Camp Rock. För att vara barnfilmer var dom helt okej, slutade självklart lyckligt också. Såna filmer är superbra sovafilmer tycker jag. Nu tror jag att jag ska sätta på Wanted med Angelina Jolie, hoppas den är sevärd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0