Finns ingen som har en sa underbar lillasyster som jag har!

ELIN
I morse när jag vaknade såg jag att min söta syster hade skrivit till mig på msn, hon är den absolut bästa som finns och jag älskar henne över allt annat!

Hej älskade syster.

ville bara säga hur mycket jag tänker på dig/er.. saknar dig verkligen. jag hoppas att du har det bra och att du mår bra. det finns ingen bättre än dig, min ända syster, och du är världens bästa syster. du kommer blir världens bästa mamma också. går inte att beskriva hur stor del av mitt liv du har, du är min förebild syster. och det går heller inte att beskriva hur mycket du betyder för mig, och hur otroligt mycket jag hoppas på att du kommer lyckas med allt i framtiden, jag vet att du kommer göra det! jag älskar dig så otroligt mycket storasyster / din alldeles egna lillasyster

Inte alla som är lika lyckligt lottade och har så fina syskon som jag minsann :)



NATTEN
Inatt har jag sovit lite bättre, vaknat många ggr och fått släpa mig till toa men har somnat om ganska fort så det är skönt.
Per sov verkligen oroligt hela natten, stackarn har åkt på feber också :( Men han gick iväg till jobbet i morse ändå så hoppas han inte är helt död när han kommer hem :( Jag får ta hand om honom lite extra i helgen.

IDAG
Ska försöka städa lite, är nog egentligen ingen bra idé men känns bättre om det blir gjort iallafall.

MAGEN
Ja läget är som igår ungefär, idag kan jag vända mig utan att det känns som jag ska gå av men mycket mer än så är det tyvärr inte. Undra om det kommer vara såhär till lillan kikar ut eller om det blir lite bättre eller ännu värre, det återstår att se. Min kropp är ändå rätt tålig, kanske börjar bli van vid att ha ont hela tiden nu.

TORSBY
Pers mormor och morfar ville att vi skulle komma upp till Torsby i helgen och går på marknad däruppe. Så himla skönt uppe i stugan, ingen telefon och inget folk bara skog och lung och ro :) Men denna helgen blir vi nog hemma det är nästan 20 mil att åka och sen känner jag mig inte riktigt i form för att traska runt på marknad just nu, tror inte Per heller är så sugen iallafall inte om han mår som igår och inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0