Fredag

FREDAG
Ja dagen kunde ju börja bättre om man säger så men är rätt van vid sånt här jävla skit nu alltså. Men nu har jag iallafall sagt vad jag tycker och tänker och det som faktiskt försvånade mig var hur likgiltigt hon var för att ha mist alla sina 6 barn för ett svin...men som hon sa hon fick ju ALLA sina svar nu...får hoppas hon lever lyckligt med idioten och hoppas hon har vett att lämna honom innan hon blir ihjälslagen...men vi ger upp nu..ingen orkar mera så nu står hon ensam men som sagt hennes val och det verkar inte störa henne ett dugg.

Eftersom jag blev rätt så ursinnig i morse var jag tvungen att avregera mig lite så städade som en galning så nu är det iallafall rent här. Pratade massor med Moster, Erik och min kusin Tobias med, så himla skönt att få prata ur sig lite när det känns kämpigt. Per och jag pratade om det när han kom hem också men känns så jobbigt att lasta honom med saker som är så svåra. Händer ju fina saker i vårt liv nu och jag vill bara att vi ska kunna vara lyckliga ju, men det är bara att vända ryggen till och göra det bästa av allt tror jag.

Jocke kom förbi en sväng och tog en kopp kaffe :) Alltid roligt när han kikar ner. Vi tre åkte även upp en sväng till Jörgen och Nanna, kollade lite på singing bee och skrattade lite :) Nanna är bara för go när hon ska förklara saker och ting :D Inte alltid det är glasklart vad hon menar så en del kass engelska och kroppsspråk blir det men oftast förstår vi nog varandra rätt bra :)



När vi kom hem blev det 2 avsnitt av Smallville och Pers obligatoriska "prata med magen och väcka lillan grej" Hon blir som tokig när han pratar med henne och tar på magen :D Känner nog igen Pappas röst :) Annars är hon svårflörtad vår tjej för hon blir blixtstilla så fort någon annan vill känna på magen :)
Nu sover Per och har gjort i snart 3 timmar, bara jag som är vaken och inte kan sova som vanligt :) Men imorgon blir det sovmorgon så det gör inget :)

FINBIL
Vår granne har köpt sig en riktig bil han..en svart Evo....grrr blir inte alls avis eller så...synd att man inte har körkort och en massa pengar på banken! Får tjuvkika på hans när jag går förbi oh drömma om att ha en alldeles egen finbil ;)

Nu ska jag prata lite med Nilla :)

Puss och Hej!

BF Gissningen fortsätter...
BF enligt ultraljudet är 9 november

Malin (Mysisen) gissar på den 9:e oktober
Moster gissar på den 13:e oktober
Hannah gissar på den 15:e oktober
Jennica gissar på den 15:e oktober
Matilda gissar på den 17:e oktober
Elin gissar på den 18:e oktober
Jag gissar på den 20:e oktober
Tobias gissar på den 23:e oktober
Kristina gissar på den 23-24:e oktober
Per gissar på den 24:e oktober
Jocke gissar på den 24:e oktober
Anny gissar på den 25:e oktober
YennY gissar på den 26:e oktober
tiger84 gissar på den 31:e oktober
Cattis gissar på den 2:e november
Anneli gissar på den 3:e november
Emmy gissar på den 4:e november
m gissar på den 18:e november

Kommentarer
Postat av: Nilla

hihi ja vi nattugglor vi sitter uppe på fina tider och pratar ;D Hoppas du fick sova nånting sen. Jag fick sova nån timme sen blev jag väckt av en hungrig kisse som hoppa upp i ansiktet på mig och bet mig i näsan idag :D

2008-09-20 @ 16:34:33
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0