Full av Coca cola

IDOL
Vilka stjärnor det finns alltså :D Stackars kille som sjöng Full på Coca cola, va så pinsamt så kunde inte se på honom knappt. Någon måste ju sagt till honom någon gång att han verkligen inte kan sjunga , är ju elakt att låta honom ställa upp med den karisman och skönsången :D Ett som är säkert är ju iallafall att Full på Coca cola kommer höras ett antal ggr i höst oavsett om den var riktigt hemsk :D

MAGEN
Varit rätt lugnt med sammandragningar idag på dagen men nu kommer det mer och mer så får ta två alvedon innan jag ska sova. Lillan kör riktiga träningspass i magen och sträcker på sig så gott hon nu kan med den lilla platsen som finns kvar :) Per låg och retades med henne innan ikväll så hon blev totalt sjövild och buffade och sparkade som bara den, börjar bli lite öm vid revbenen nu minst sagt :D

VAGNEN
Imorgon ska jag ringa och be dom sätta ihop vår vagn så den är klar när vi ska hämta den nästa vecka :) Känns som ett toppenval av vagn efter att ha hört många andra som varit supernöjda :) Har funderat fram och tillbaka om hur jag ska göra med åkpåse men mest för att jag hittat en som är så himla himla fin :D Har ju redan köpt täcke, kudde, filt och fårskinn så behöver verkligen ingen åkpåse nu när vi använder liggdelen men får se hur jag gör ;) Kanske får köpa åkpåsen och spara den till senare när hon ska börja använda sittdelen :) Finns även tillhörande filt som är superfin!

 


FILMER SOM SETTS UNDER HELGEN OCH VECKAN
Margot at the wedding...Riktigt kass film :(
Iron Man...Bra superhero film, klart sevärd :)
Made of Honor...Superbra om man är lite svag för romatiska filmer med roliga inslag :) Måste ses :)
Felon...Storyn var rätt okej, värd att se om man har lite tid över.
Letherheads (I spel och kärlek...är allt tillåtet)...Kollade lite smått då och då för den var inte alls så bra som jag trodde.
The Bucket list...Absolut sevärd även om den var sorglig.


Nej nu ska jag bulla upp med lite kuddar och se om jag kan sova lite, imorgon ska jag fixa och dona lite här hemma hade jag tänkt så behöver vara lite pigg iallafall :)


Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: anny

haha, så också den killen som sjöng full på cocoa cola. Åkpåsen och det ser jätteskönt ut:P

2008-09-17 @ 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0