Hårfärg

RÖTT HÅR
Inatt drömde jag att jag fick barn, tog en dusch och sen skulle jag kissa och då bara kom hon...haha...hon vägde 1920 gram och var 45 cm lång och hade illrött hår...inte mycket hår men tillräckligt för att jag skulle få smått panik haha :D Fick även för mig att jag var tvungen att kasta alla rosa kläder för att dom skar sig mot hennes hårfärg så i hela drömmen fick bebisen ha vita kläder för det matchade bäst ;) Alltså jag tror att bara för att alla varit på mig hela graviditetet om att det kan ju faktiskt vara en kille i magen och sagt att det är dumt av mig att köpa så mycket rosa har dom där rosa kläderna etsat sig fast i min hjärna totalt...Nu kommer det ju inte vara en pojk som kikar ut och förmodligen ingen rödhåriga bebis heller så jag kan nog vara lugn ;) Ska bli skönt att slippa alla dessa väldigt mysko drömmar alltså haha :D

DAGEN
Ska göra mest ingenting idag tror jag, städa badrummet kanske men känns som om jag städar allt varje dag hela tiden så tar väl max 10 min. Får se om jag bakar ikväll eller om jag gör det imorgon :)

MAGEN
En hel del sd och molvärk men inget utöver det vanliga iallafall :) Lillan är lugn idag fast det hinner ju ändra på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0