Helgen

FREDAG
I fredags åkte jag och Anita (Pers Mormor) ner på stan för att kika lite, hon skulle shoppa något snyggt stickat och jag var ute efter något som gick att ha som jacka till Nova kikar ut. Anita hittade en jättesnygg tröja men jag hittade bara massa söta kläder till lillan som vanligt :) Fanns ju massor med snygga jeans också men jag får drömma om dom ett tag till tror jag :D Ville ha tag på någon snygg skarfs också men nja tyckte inte riktigt om någon av dom jag hittade här i stan.
Nova fick jättesöta kläder av Anita när vi var på Kappahl :) Så himla gulligt av henne att köpa något till skruttan. Vår lilla tjej kommer blir en gnutta bortskämd är jag rädd ;) Hennes garderob är redan välfyld och tror nog vi köpt allt en liten bebis kan tänkas behöva och lite till :D Men det är ju såå himla roligt att handla till henne, jag älskar att köpa bebissaker och nu är det ju dessutom till min egen dotter! :D Per han bara skakar på huvudet numera ;)

Detta blev inhandlat i klädväg till lillan..Köpte ju självklart en Kissbody för att Per skulle bli glad också ;)





Träffade Sofia på stan också så vi åt lite på Kulan och pratade lite skit :) Så skönt att se henne glad och kär :D

Såhär såg jag ut i fredags



Blev även en snabb runda till Örebro och Babyproffsen när Per hade slutat jobbet. Efter mycket om och men blev det en helsvart  Babysitter av märket Babyseat GL Basic, jag vill ha den som var rosa/brun men Per vägrade :D Tror inte Nova bryr sig så mycket heller om den är rosa eller svart :) Dessutom sparade jag 250 kr på att köpa den helsvarta.

Blev storhandling på Willys också, 10 stora påsar proppfula med grejer så nu har vi så vi klarar oss en stund :D Kändes riktigt lyxigt att handla så mycket mat på en gång, var ju ett tag sen eftersom vårt kylskåp var microlitet och dessutom paj innan :) Men nu har vi ett stort som fungerar toppen :)

VAGNEN
Varit lite seg med att ta bilder men här kommer det äntligen bilder på Novas vrålåk ;) Det är en Emmaljunga City cross med Citykorg i helsvart med årsmodell -09. Vi är supernöjda båda två så hoppas att vår tjej tycker om den lika mycket :)



LÖRDAG
Meningen var att jag skulle in till Örebro på shoppingrunda med en kompis men efter en natt från helvetet och superont och sammandragnigar blev det inte så :( Men det kommer som tur är fler helger att shoppa på.
Blev lite mat hemma hos Uno och Anita istället, fast jag fick knappt i mig något utan satt mest med tårar i ögonen för att det gjorde så ont :( Vi åkte hem redan vid halv åtta för båda var helt slut.
Blev en myskväll med lite god plockmat och tända ljus istället för något mer livat och det passade oss väldigt bra, kollade på Sing a long och Sleepers sen blev det sängen. Så en väldigt lugn med ändå bra lördag om man bortser från allt det onda.



SÖNDAG
Vaknade vid åtta i morse av att jag hade en dum mardröm så tog en stund innan jag kunde somna om igen, men sen fick jag iallafall sova några timmar till så idag är jag inte helt död iallafall.

Snart kommer Carola (Pers mamma) hit och ska kolla på allt vi köpt till Nova, får väl se vad hon tycker om allt :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Åh den där mössan du har köpt hade Savannah som sin första :D Den är så himla söt på dom

2008-09-28 @ 14:04:43
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Carrolixxen

Ja den var så söt så jag kunde verkligen inte låta bli :D Längtar efter min lilla tjej som bara den nu :)

2008-09-28 @ 14:30:43
Postat av: Jennica med vit inredning

Åh så mkt fint du har köpt, hon kommer bli värsta modetösen ju :)

kram, hoppas du har det bra!

2008-09-29 @ 00:35:19
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Ebba

vilken mysig mage du har! & så måste jag tillägga att jag älskar din lägenhet ;>

2008-09-29 @ 16:11:40
URL: http://behindmyshell.blogg.se/
Postat av: Katja

Fina bilder på söta kläder :) Har ni gjort ett köns UL eller går ni efter vad de sa på RUL?

2008-09-29 @ 19:09:48
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Svar från Emma till Jennica

Haha jag risken finns kanske att hon blir det :D Älskar att köpa saker till henne :) Det får gå fast det gör ont. Kram

2008-09-29 @ 23:41:22
Postat av: Svar från Emma till Ebba

Tack så mycket! :)

2008-09-29 @ 23:42:58
Postat av: Svar från Emma till Katja

Tack! Vi fick reda på att vi skulle få en tjej i vecka 16 och 18 sen även när vi var iväg och gjorde 3D ultralud i stockholm i vecka 26 så det är ingen tvekan om att det bor en tjej i magen :D Annars hade jag inte vågat shoppa så mycket tjejsaker ;)

2008-09-29 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0