Huvud skänkes bort

HUVUDVÄRK
Tror snart mitt huvud sprängs i en miljon bitar..känns inte sådär superbra just nu :( Hoppas det snart slutar spränga så förbenat annars blir jag nog tokig. Ska äta lite och sen ska jag släcka i sovrummet och kanske se ett avsnitt av Smallville med min sötnos sen blir det nog till att sova tror jag.

BAKAT
Kastade ihop en kladdkaka i brist på annan sysselsättning får väl se om den går att äta eller inte :D Får provsmaka imorgon för idag är jag absolut inte sugen.

MAGEN
Grrr för dessa sammandragningar alltså :( Lillan är som en tok i magen som vanligt så när jag inte har sd får jag mina kära revben söndersparkade...så snällt av min underbara unge! ;) Försökte ligga på sidan innan idag och kolla lite fllm men det uppskattades verkligen inte, kändes som om hon skulle komma ut som en alien genom sidan på magen typ..mycket skönt kan jag lova...eller inte :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0