Massa film

FILM
Eftersom jag legat hela dagen så har jag kollat lite film :) Blev Baby mama, 88 minutes och College road trip. Alla tre var klart sevärda tycker jag :) Bra tidsfördriv :)



MIDDAG
Idag blir det makaroner och köttbullar, har köpt fläskfile och sånt men ingen av oss orkar laga det idag så tar det imorgon istället :) Per är supersnorig och jag är trött och har ont i magen :(

FIKA
Imorgon ska jag ner en snabbis på stan och träffa två av mina arbetskamrater :) Ska fika lite och prata en del antar jag ;) Saknar dom så himla mycket och jobbet också för den delen :) Får ta två alvedon innan jag går så fixar jag nog ett par timmar, skönt att komma ut lite :)

TV
3:e delen av Singelmammor idag, idag tror jag att den gravida tjejen får sin lilla bebis :D Ska bli roligt att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0