Pannkakor

KVÄLLSMAT
Idag blev det pannkakor :D Goda och fina blev dom till och med speciellt med tanke på att jag inte stekt pannkakor på minst 3 år :) Blev proppmätt på 3 stycken så nu räcker det till lunch till både mig och Per imorgon :)



MAGEN
Mer och mer sammandragningar under kvällen men det känns som om jag är så van nu, den dagen det verkligen är på G hoppas jag att jag tar det på allvar och åker in till sjukan i tid :) Är ju inte direkt den som stressar upp mig i onödan fast det känns som jag ska gå mitt itu vissa dagar..det ordnar sig brukar jag tänka sen försöker jag vila lite haha...fast antar att man inte kan missa när det är på riktigt, får väl hoppas vattnet går för det kan ju inte ens jag missa ;)

FARBROR JOAKIM
Jocke och Emmy kom förbi innan ikväll, dom hade varit på marknaden i filipstad idag så Nova fick en liten cerise tröja där det står Fabrors favorit på :D Så gulligt av honom :) 
Just det deras nya lilla kissebebis har fått det fina namnet Sixten :D 

TE
Nu blir det en kopp te och kanske en bit godis ;) Per köpte chocklad och godis till mig så ska smaska lite nu när jag kollar på Smallville :)  

Kommentarer
Postat av: Cissi

kikar in då och då och följer din graviditet o lillan i magen! Hihhi,ja jag va skit förbannad på folk när de sa att du vet när det är dax,du vet när det är riktiga värkar och inte...tänkte lixom att,ja men hur ska de kännas o dylikt,tycket de kändes som en stor klyscha! va skit orolig att ja inte visste när de skulle va dax! men tji fick ja:-) Alltså man märker om man har bara kraftiga sammandragningar eller om de e riktiga förlossningvärkar...helt sjukt!Gud ja...de e riktigt häftigt o föda barn,du har det roligaste kvar = förlossningen,ja så klart bebis me...:-) Känslan o få dem upp på bröstet alldels varma o kletiga är så en så grymt underbar upplevelse så de finns inte och ja skulle kunna göra om de hur många gånger som helst för o få just känna den känsla,den e mäktig!kramiz o lycka till!

2008-09-07 @ 21:48:23
Postat av: Svar från Emma till Cissi

Nä jag tror heller inte man kan missa det :D Ser fram emot det så enormt mycket :D Vill ha min lilla tjej NUUU helst igår typ ;) Fast än är det ett par månader kvar :) Kram

2008-09-08 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0