Rastlös....

MYROR I HELA KROPPEN
Funderar allvarligt på att städa hela lägenheten från golv till tak, fast jag borde verkligen låta bli men jag är så frutansvärt rastlös så jag snart blir tokig...Synd att jag inte har något jag måste fixa i lägenheten just nu, känns kanske inte sådär megabra att dra igång målning nu...Gahh vad ska jag ta mig till idag egentligen? Även om jag storstädar tar det max 2 timmar och då måste jag ändå komma på vad jag ska hitta på resten av kvällen? Vilka världsproblem man kan ha ibland då haha :) Någon som har några förslag på vad en extremt gravid tjej med massa sammandragningar kan hitta på en fredagskväll förutom att ligga och kolla film?? Alla tips mottages med glädje!


Kommentarer
Postat av: Mela

Ego pyssling!

Ansiktsmask, fotbad, låååång varm dusch/bad med inpackning i håret och grejer... =)

Det förtjänar man när man är extrem gravid hehe

2008-09-12 @ 17:45:25
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Mela

Det där lät riktigt skönt, får kanske ta och göra det imorgon :) Bara unna mig massa saker :)

2008-09-13 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0