Söndag

SÖNDAG
Då är snart denna helgen också slut, helgerna bara försvinner tycker jag. Önskar jag kunde gå och jobba imorgon, usch va jag saknar riktiga rutiner alltså. Är inte alls skapt för att ligga hemma och glo, förstår inte hur någon kan tycka det är skönt eller kul att springa hemma och slappa :) Jag är på tok för social och rastlös för att trivas med ett sånt liv. Imorgon ska Per till jobbet iallafall för nu är han frisk :) 

Gårdagen blev lugn, vi städade och tvättade på dagen sen åt vi lite god mat och kollade Smallville :) Vi somnade nog inte fören klockan var 3 inatt så just nu känner jag mig lite trött :D



MAGEN
Just nu känns det bra för en gång skull :D Lillan är vaken och rör sig massor men annars känns det helt okej :) Såå himla lyxigt med dagar då jag slipper massa sd på nätterna och grym molvärk så får passa på att njuta när det inträffar :D

SKÅPRENSNING
Är sugen på att städa alla skåp och sånt, inte för att det finns så mycket att göra eftersom vi bar ner och kastade en hel del när vi renoverade men känner ett skumt behov av att ha allt perfekt nu...jo jag vet jag är knäpp i vanliga fall också när det kommer till städning men det är värre nu :) Får väl putsa fönster i brist på annat annars eller något :D



INREDNING
Så himla sugen på att shoppa lite nytt till hemmet, nya gardiner, kuddar, tvbänk, köksstolar eller överdrag till dom och lite sånt men just nu känns det mycket roligare att fixa till lillan :D Vårt lilla hem duger fint just nu så mina ideer får förbli i mitt huvud tills vidare :D Förhoppningsvis kommer vi ju flytta till något större senare och då kan det vara roligt att ändra och köpa en massa :D Får se vart i Sverige vi hamnar, både vill ju från den här hålan iallafall :) Skulle tro att vi hamnar där båda två kan få bra jobb och där det finns bra möjligheter för lillan :)

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

He, jag är tvärtom.. enda anledningen till att jag vill ha ett jobb e för man behöver pengar, annars skulle jag gärna slippa :) drömmen vore ju att jobba hemifrån hihi.

jag har oxå massa inredningsplaner i huvudet nu, men ja, dem brukar få stanna där i brist på pengar :(

kram

2008-09-07 @ 17:36:23
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Jennica

Förstår inte hur man frivilligt kan sitta hemma hela dagarna :D Så himla skönt att jobba och göra sig förtjänt av lönen när den kommer :D Ska spara min ideer till vi skaffar större lgh eller hus :D Kram

2008-09-07 @ 18:57:45
Postat av: Jennica med vit inredning

Fast mja, göra sig förtjänt av lönen... jag får ju inga pengar när jag inget gör så det e ju inte så att jag får pengar jag inte gör mig förtjänt av :)

Hi, ja jag ska göra verklighet av mina ideér här i lghtn för här lär vi nog bo i många år till :) Tur att vi trivs iaf :)

kram

2008-09-08 @ 02:14:41
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0