Städning pågår

STÄDA HELA DAGEN LÅNG
Ringde min kära bror Erik och eftersom vi brukar prata länge så passade jag på att börja städa lite :) Roligare att städa med sällskap :) Så nu har jag klätt av soffan, diskat, dammsugat, bytt sängkläder och tvättat (Eller rättare sagt håller på och tvättar) Soffan tar hundra år att tvätta känns det som, men det är bara för att vi inte kan ha torktummlaren och tvättmaskinen på samtidigt..men jag har all tid i världen så ingen panik här inte.
Va skönt att prata med lillebror lite :) Pratade om en del saker som inte känns sådär superkul men skönt att bolla lite sånt också. Han ska provjobba hela nästa vecka också så det är ju kanon :) Hoppas verkligen han får jobbet :)

Han skulle försöka ta sig upp snart, får väl se om han hinner innan lillan kikar ut eller om det blir efter, han är välkommen precis när han vill och det vet han ju :) Skulle så hemskt gärna vilja träffa alla syskon på en gång snart, får se om vi kanske kan ses till jul, ska åka ner till Moster och hennes familj i jul...längtar redan :D Ska bli såå mysigt att fira lillans första jul med dom och mina syskon! Första gången jag ser fram emot julafton, brukar få smått panik i september och vill helst bara att någon ska spola fram tiden till januari men nu är det annorlunda :D Så i julklapp önskar jag mig god mat, trevligt sällskap och min familj :)


Har nyss ätit lite "frukost", usch är såå kass på att äta på veckorna, brukar ta ett glas oboy och en banan vid halv sju på morgonen sen blir det inte mycket mera innan Per kommer från jobbet. Idag blev det lite te och smörgås men får väl fundera på vad som ska göras till kvällsmat också :)


TV4 FAKTA
Idag är det onsdag så ikväll blir det förlossningar på löpande band :D Bästa tv-dagen på veckan utan tvekan :)

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0