Ett evighetsarbete

DOPKORT
Man kan ju minst sagt säga att det tar tid att göra egna dopinbjudningar :D Tog mig 5 timmar att göra 6 stycken kort, visserligen har jag feber och blixtrande huvudvärk men jag misstänker att det hade tagit nästan lika lång tid ändå :D Men oavsett om jag har minst 12 kort kvar är det verkligen värt att göra dom själv för det känns verkligen roligt att skicka iväg något personligt :) Förhoppningsvis kommer även dom inbjudna att uppskatta korten :)

Här är korten som är klara, dom små kortet utan foto på ska det skrivas på och sen ska dom sättas ihop med det stora hade jag tänkt :)



Resten av dagen har vi ägnat åt mys, lite lek och sen har Therese varit här och hälsat på en sväng också. Så himla sällan vi ses nu förtiden men vi får ändra på det gumman :)
Nova har varit någorlunda glad och pigg trots lite höjd temp, massa snor och hosta, så himla skönt att hon är så go och glad :)

Jag mår bara värre och värre så jag får väl ge mig iväg till läkaren senast fredag om jag inte bli bra för jag orkar inte vara såhär hela denna helgen också :(

Här kommer bilder från igårkväll och idag :)







Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jättefina kort =)

Hoppas ni blir bättre snart!



Kram

2009-04-23 @ 09:58:33
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0