Feber och explosiv huvudvärk

INTE KUL DETTA
Nova har sin första feberfria dag idag så nu är det bara hennes hosta och förkylning som ska försvinna också. Tycker hon är på riktigt bra humör trots en rinnande näsa :) Hon kör runt som en galning i sin gåstol och skrattar och pratar med katterna...dom verkar dock inte riktigt lika glada över att bli påkörda hela tiden ;) Men jag klandrar verkligen inte mina stackars odjur för det för det gör ju riktigt ont när hon kör in i en hela tiden. Men hon är lycklig och det är huvudsaken :D

Bjuder på en bild på Nova när hon ser sådär busig ut när hon är ute och kör :)



Med mig är det lite mindre bra, febern kom tillbaka igår och idag känner jag mig lika kass som i slutet av förra veckan. Funderar stark på om inte mina bihålor har åkt på en omgång eftersom det verkligen spränger i pannan och under ögonen bara jag tänker på att böja mig framåt :( Men men jag blir nog friskt så småningom...egentligen borde jag ta mig till en läkaren men jag tycker det är pest att gå iväg ju :( Efter min graviditet så känns allt som har med sjukhus och läkare att göra ganska jobbigt om jag ska vara ärlig :(

STORT GRATTIS
Inatt fick Kristina och Magnus sin lille son Milo :) Så nu har Milton blivit storebror :D Han hann fylla 3 år precis och Milo lyckdes hålla sig kvar i magen så pass länge att han fick en egen födelsedag men det var knappt alltså ;) Men det blir lätt att minnas när dom fyller år iallafall :D En den 20:e och en den 21:e :D Han var verkligen superfin på bilden jag fick, såg ut som han hade rätt mycket hår på sitt lilla huvud :) Ska bli jätteroligt att hälsa på och se honom i verkligheten sen, egentligen vill vi ju hälsa på inne på BB men nu när vi är sjuka får det vänta tills vi är piggelin igen så ingen blir smittad. Så nu ska jag ut på jakt efter något fin present med :D Älskar att köpa presenter!

Nej nu somnade min lilla skatt så jag funderar på om jag ska dammsuga eller om jag med kanske borde passa på att sova en timme...hmm får se vad mitt samvete står ut med...har ju visserligen bara dammsugning och moppning kvar för dagen så det hinner jag ju sen...aja får se hur det blir :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad söt hon är! :D Har nästan en likadan gåstol till David :) Hoppas förkylningen går över snart! :D

2009-04-22 @ 10:15:35
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0