Fotograf fixad

DOPBILDER
Så nu är fotograf fixad till dopbilderna och dopet :) Ska bli jätteroligt att Nova fotograferas av någon som man redan känner lite och som jag vet är glad och väldigt lätt att ha och göra med :D Så tack Mats för att du föreslog din söta och snälla syster :) Och stort tack Linnea för att du är så gullig och vill göra detta för oss! Är helt övertygad om att bilderna kommer bli kanonbra :)

Så nu är det bara lokal, mat/fika och inbjudningar kvar som ska fixas inför dopet :D

Nej nu ska jag kasta in mina muffins i ugnen, blev så himla sugen på något så var tvungen att slänga ihop en smet :D Hoppas dom smakar lika bra med soyamjölk och mjölkfritt margarin bara :D

Bjuder på en bild på vår glada knubbis.



Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Okej!

Fast jag tycker det är skitbra att dom är stora i storleken.. Alltså dom är ju så stretchiga och det är ju jättebra!

Tilde fick en blå/orange, forrest tror jag den heter, när hon var 1,5 vecka och den kan hon fortfarande ha nu när hon har 68 på alla andra kläder.. Och då var den inte speciellt för stor när hon fick den och hade 56 i de andra =)



Tack för svaret =)

Kram

2009-04-19 @ 19:08:22
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hon är så söt att man smälter, lilla Nova. Så himla synd att hon är sjuk så ofta. Ni har verkligen haft otur när det gäller sjukdomar. Förhoppningsvis vänder det snart och har ni tur så blir hon inte en sån där som är sjuk typ hela första året på dagis som de flesta andra barn blir. På tal om dagis så verkar det som om det var inbrott på dagiset på hultmansgatan igår natt.



Kram Kristina.

2009-04-19 @ 21:31:32
URL: http://kristinamille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0