Ibland är envishet riktigt uselt

DUMMA DUMMA MIG
Att jag inte bara kan ta mig i kragen och ringa till läkaren så jag kan få bli av med den här skiten :( Snorar precis hela tiden och det är inte genomskinligt snor vi pratar om (Ursäkta om någon är känslig) utan tjock grön/gult snor som aldrig någonsin tar slut oavsett hur mycket jag än snyter mig :( Jag använder både allergisprayen och vanligt nässpray men inget hjälper. Sen så är ju den explosiva huvudvärken och den återkommande febern heller inte allt för kul att ha kan jag lova :( Skulle tro att detta inte går över av sig själv eftersom jag varit sådan här sen den 15:e men jag är ju så jäkla envis och tycker det känns så himla dumt att ringa till läkaren och säga att jag snorar och har ont i huvudet och har lite feber här och där. Men kanske måste ändå så att både jag och Nova kan få bli friska någongång för detta är då inte alls roligt att dras med :(
Nova snorar och hostar hon med som bara den men barnläkaren sa ju att kroppen fick sköta det själv eftersom hon bara har ett virus. Hoppas hon snart är frisk och kry så hon kan busa och ha roligt igen :)

Nu till något roligare, jag vann en Godisråttor tunika från MeandI igår på Tradera för ynka 56 kr :D och idag är jag med och budar om en Flugsvamps tunika från MeandI och en Molnklänning från Pop :D Hoppas jag vinner dom också :)
Så himla roligt att buda hem lite fynd :)

Nej nu blir det minsann mat och sen ska jag vila en timme.

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Mickan - Frejas mamma!

Hoppas ni blir friska snart!

Kramar

2009-04-25 @ 21:16:08
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Mickan

Hoppas jag med! Kramar

2009-04-26 @ 09:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0