Lite nytt i garderoben till Novis

SMÅTT OCH GOTT
Får passa på att handla lite på Lindex nu när jag har 25% på hela köpet :) Så himla bra med Lindex att man kan beställa på nätet och betala och sen bara hämta det i butiken när man har tid. Meningen var ju att jag skulle gått en sväng på stan imorgon men eftersom Nova är sjuk blir vi hemma och rabatten går ut imorgon så denna gången får det bli att beställa såhär men det går ju lika bra för jag har redan varit och kikat på allt innan :)
Hittade även 3 hjälmmössor från Plastisock innan i veckan för bara 120 kr totalt :D Måste ju ha matchande mössor till kläderna hon har :) Hoppas bara hon växer i kläderna snart för dom är ju såå fina :D

Plastisocks nya kollektion är också megafin, Nova ska få ett par leggings, en body, en filt och bodysuiten med körsbär sen men måste bara hitta något ställe som säljer allt...som det är nu finns det ingen som har allt i lager samtidigt :(  Men kanske finns lagom tills skattepengarna kommer ;)





Nova ligger och sover nu och hennes temp var 37.9 innan hon somnade men hon fick ingen Alvedon nu utan vi sa att vi får se hur hon mår när hon vaknar igen. Vill inte ge henne för mycket mediciner om det inte behövs ju. Skönt att hon kan sova nu eftersom hon knappt sov alls inatt.

Nej nu ska jag och Per passa på att äta lite :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh jag älskar Plastisock! Vad fin dom nya var med körsbär =) Var har du hittat dom? Jag har inte kollat än men det gick snabbare att fråga dig nu när ja läste det =)

2009-04-19 @ 18:50:39
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0