Usch

GRR
Halsen gör mer och mer ont och huvudet spränger så jag inte kan sova hur jag än vänder och vrider :( Hoppas alvedonen gör någon nytta snart så jag hinner sova en liten stund iallafall innan Nova vaknar igen och vill ha mat. Hon är ett litet matvrak om nätterna just nu :) Kanske försöker äta ikapp det hon missat när hon varit dålig eller något, eller så är hon bara väldigt hungrig för tillfället :)

Bjuder på en av mina absoluta favoritbilder, Nova är bara knappt ett dygn gammal på bilden och Per är det stoltaste Pappa man kan hitta. Dom är så himla fina tillsammans, dom är mitt allt verkligen och jag älskar dom så fruktansvärt mycket.



Nej nu får jag slänga på en film som förhoppningsvis är så bra att det bara inte går att hålla ögonen öppna, för visst är det så att ju mer man vill se något dessto svårare är det att klara av att hålla sig vaken? :D

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Therese

Min älskade vän! Den är jättefin! tack så mycket <3 Kram

2009-04-02 @ 08:39:06
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej. Hur är det med sjuklingarna??

Vet att du skulle på me&i party nu i april, men tänkte ändå fråga om du har lust att gå på ett i maj?? tänkte nämligen ha ett själv, har pratat med de andra i familjegruppen och alla är på + en till som vi lärt känna på babycaféet/simmet. Så om du har lust så sms:ar jag ett datum så fort jag vet när det blir.

ha det bra o krya på er..kramar

2009-04-04 @ 10:34:03
URL: http://varanmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0