Vi snorar vidare

SNORIGT VÄRRE
Nu har Nova också blivit vrålförkyld så fick ge henne både Renässans droppar och Nezeril droppar i morse innan hon kunde äta :( Blir till att använda snorsugen flitigt igen och bara hålla tummarna för att detta ska gå över någongång för nu börjar det bli riktigt tråkigt.
Jag mår som igår så jag vill helst bara sova men ska snart ta och dammsuga lite och diska så jag får det gjort för dagen och kan ta hand om Novis sen för hon är verkligen supermammig och pappig nu när hon är sjuk.

Mina älsklingar när vi var i Lunedet :)



LILLASYSTER
Om vi lyckas bli helt friska tills på söndag så kommer min söta syster hit och ska ta bilder på oss :) Jag vill ha lite snygga bilder på hela familjen och sen på bara mig och Nova och bara på Per och Nova och sen på bara Nova helt själv :) Systeryster ska låna en riktigt bra kamera så det ska bli roligt att få lite finare bilder :)'
Sen hade vi tänkt att ta en heldag inne i Örebro på måndag också så nu får vi hoppas på att vi blir helt friska tills dess :)

Nej nu vaknade mitt lilla gryn så jag ska mysa och prata med henne lite innan jag sätter igång och donar här hemma.

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Ny tävling i min blogg , elvis-elina!

märken som , nova star, esprit, laban, diesel, didriksson, name it mf .

Tävla gärna!!

2009-04-22 @ 18:25:21
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0