Lite nytt i Sessans garderob

KLÄDER TILL NOVIS
Har ju hunnit med en hel del sen jag skrev sist, bland annat har jag varit på Bonuskundskväll på LillaW här i stan :) Och därifrån är det praktiskt taget omöjligt att komma hem utan att ha handlat någonting även i vanliga fall :) Och är det då dessutom rea gör det ju inte saken lättare ;) Men nu var Nova faktiskt i behov att lite nya pyjamasar och en fin kjol som hon kan ha till alla bodysar som jag inte har några bra matchande leggings till. Sen blev det ju även ett par leggings från Rockefella och en body från Småfolk bara för att dom var så fina och skulle passa Novis så himla bra ;)

Allt utom suiten med hästar på är köpt på LillaW




Förutom att shoppa har har vi hunnit med att umgås med våra fina vänner, jagat Nova så vi blivit svettiga, bjudit på middag, blivit bjudna på middag och myst och haft det allmänt trevligt :) Känns som om allt utom Novas sömn är på topp just nu, känner mig lugn och glad igen och det är väldigt skönt. Kanske räckte det med att få ladda ur sig lite och prata med dom närmsta för att det skulle kännas bättre :) Man kommer ju in i svackor ibland och det är nog bara att acceptera att man inte alltid orkar hålla tempot uppe i 200 utan att det är okej att känna sig ledsen och nere ibland. 

PHOTOSHOP
Blir ju bara roligare och roligare att sitta och greja och dona med bilder :) Sen att jag snart tjatar hål i huvudet på mina stackars söta vänner för att jag frågar om hur gör man si och så är ju en annan sak ;) Men om man inte frågar lär man sig ju aldrig :D Jag får kompensera med lite fina bloggar och hjälp på annat sätt när det behövs istället :)
Funderar lite på att börja göra lite bloggdesign till andra igen, är ju dessutom flera stycken som skulle haft design redan. Men när Nova bara blev sjuk stup i kvarten och all oro satte in så tappade jag helt och hållet sugen att hålla på, hoppas att det är förståligt och att ingen blev sur :( Nu tänkte jag att jag ska göra lite testbloggar och om det går bra och jag känner att jag har lite tid över så kan jag göra lite fler på beställning om det finns intresse för det. Funderade även lite på att ta en liten peng för designen eftersom det tar en stund att göra det om man ska göra en hel blogg i PS, men det är något jag kommer ta upp senare om intresset finns :)

Nej nu är det verkligen dags att krypa ner brevid mina älsklingar, Nova har sovit sen halv ett (Peppar peppar hon har bara vaknat till 2 ggr och gnytt lite) så det är lika bra att skynda sig så man får sova så mycket som möjligt :)



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: sofie

du de va tur att ni åkte hem när ni gjorde..sen de har ja suttit o klockat värkar..de e så länge som 15 min mellan men ja har knappt sovit inatt för varje kvart vaknar ja i en värk=) underbart=) mår skitdåligt samtidigt skitbra nu=)tack för ikväll=)mkt trevligt nästa gång e ja nog fan 2 barnsmamma=)detta kan inte vara förvärkar för de gör till o me ont när ja har duschstrålen mot magen när de kommer=) hör av mig imorrn=)kram

2009-08-03 @ 04:55:37
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: petra

hej.

vilken fin bloggdesign du har..

vad tar du för att göra design?

jag skulle behöva en ny snart..



kram petra

2009-08-07 @ 18:44:52
URL: http://pwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0