Nu sover mina älsklingar

Jag borde med sova men det har varit lite för mycket dom senaste dagarna för att jag ska kunna koppla av. Tankarna bara snurrar i huvdet och jag skakar i kroppen, förmodligen släpper väl en del nu när jag fått träffa Emanuel och sett att han var någorlunda okej. Fast det var hemskt att se honom med sladdar och grejer, han ville inte visa att han mådde dåligt eller var orolig men jag känner min bror allt för väl för att han ska kunna dölja det. Han blev otroligt glad över att vi kom och ville till och med leka med Nova fast att han var så himla trött och blev andfådd bara han satte sig upp i sängen. Eftersom vi kom ner så sent igår så kunde vi ju bara stanna i knappt 3 timmar för sen var klockan nästan halv elva och Emanuel behövde sova. Men det gjorde väldigt ont i mig att behöva åka ifrån honom och veta att han skulle behöva stanna där ensam när han verkligen bara ville hem. Men oavsett om det är jobbigt för honom att vara där så måste han stanna tills dom vet varför detta hände. Som det är nu vet dom inte vad det beror på, dom har pratat om ett elakt virus, borrelia, hjärtmuskelinflammation och massa mer men dom kan inte säga någonting med säkerhet ännu.

Tycker rent ut sagt att det är fruktansvärt uselt av både dig Mamma och dig Pappa att inte ens åka och hälsa på honom, ni har 10 mil både två och ingen av er kan ta er dit.....vi åkte 100 mil och det var det värt tusen gånger om för det var för Mannos skull, han ska minsann veta att vi bryr oss, älskar honom och stöttar honom i alla lägen. Hade ni sett hans leende när vi klev innanför dörren i hans rum hade ni förstått vad det betydde för honom. Men ingen kan ju tvinga er att bry sig eller göra det som är rätt i alla andras ögon för som vanligt är ni allt för upptagna av era egna liv och allt vad det nu innebär...Vi är nog vana vid hur ni beter er MEN detta var inget vanligt tillfälle så det finns faktiskt inte en enda ursäkt som duger i mina ögon.
Vet att ni kommer bli arga på mig för att jag skriver det här men det får ni bli för det är såhär jag tycker.

Bjuder på en fin bild på Sötnöten men resten av bilderna Matilda och Anny tog på Novis får jag lägga in imorgon för nu måste jag verkligen se om jag kan sova en stund.



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Du har all rätt att skriva vad du vill öppet för det är FÖRBANNAT usel stil av era föräldrar att inte ens kunna släppa sina egna saker för att åka till sin son som är så dålig för att hälsa på. Och du har all rätt att vara förbannad själv med på att dom inte ens åker. Men har dom aldrig kunnat rycka upp sig förut lär dom ju tyvärr inte göra det nu heller.

Kram till er alla

2009-08-19 @ 08:07:49
URL: http://nillas.blogg.se/
Postat av: sofie

så jävla uselt av dem... man gör väl allt för sina barn elle???

ja gör de ja skulle göra ALLT för mina barn....

Tänker på dig eller er rättare sagt...

Du e en av de bästa människor ja ngnsin stött på så stöttande o så enkel o avslappnad o bara ssååå bra e du Emma dina syskon e nog o de ska vara glada att de har dig ..kramar massor från oss

2009-08-19 @ 23:08:55
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

så jävla uselt av dem... man gör väl allt för sina barn elle???

ja gör de ja skulle göra ALLT för mina barn....

Tänker på dig eller er rättare sagt...

Du e en av de bästa människor ja ngnsin stött på så stöttande o så enkel o avslappnad o bara ssååå bra e du Emma dina syskon e nog o de ska vara glada att de har dig ..kramar massor från oss

2009-08-19 @ 23:09:16
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0