Dåligt med uppdateringa?? Här är varför :D

DESIGNAR SÅ DATOR BLIR ÖVERHETTAD
Min lillebror brast ut i världens gapskratt idag när min kära dator bara dog under tiden jag satt och fixade lite bilder. Han påstår att jag inte kan leva utan datorn och skulle bli helt förkrossad om den verkligen dog på riktigt..lite ledsen skulle jag nog bli för jag tycker om att sitta och fixa och dona :) Men det skulle ju inte vara världens undergång iallafall, men för säkerhets skull ska jag lämna iväg den och få den lagad innan det går helt åt pipsvängen :D

Idag hittade jag ett nytt program för bilder så nu redigerar jag bilder för glatta livet, lär mig mer och mer hela tiden :D

Har hunnit med att fixa tre bloggar till också, så nu är det bara tio kvar typ ;) Men imorgon ska jag minsann strunta i design helt och hållet tror jag för just nu känner jag mig som en svamp i huvudet. Ska bara göra klart Therese sida helt och hållet innan jag inleder min semester :)







I övrigt har vi inte gjort så mycket mer utöver det vanliga som att städa, bada Nova, kolla lite tv och myst. Emanuel åkte hem innan idag :( Men som tur är kommer han om några dagar igen, är så himla roligt att ha honom här :) Dessutom är helt såå himla bra med Nova, räcker med att han tittar på henne så ler hon :) Skulle verkligen vilja ha alla mina syskon supernära så man kan ses precis när man vill.

Nej nu sover äntligen min pratglada dotter så nu ska jag med sova.

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: carro - bloggar om dottern tilde

Vad duktig du är :)

Du borde ju ta betalt för designs nu när du såg att efterfrågan var så stor! :)

2009-02-03 @ 06:32:04
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: therese

tack o tack o tack den kommer bli såååå fin! jag hade oxå lite kul när du fladdrade ut o in på msn för datorn skrek verkligen efter semester,kraken är ju utbränd :D

2009-02-03 @ 09:11:17
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Carro

Tack! Har äntligen lärt mig hur man gör lite roligare saker med bilder nu också :D Haha ja Per sa också att ska du sitta sådär mycket vid datorn får du minsann ta betalt ;) Men nu har jag lovat alla redan så får göra som jag lovat först sen får vi se om efterfrågan ökar då kanske man kan ta 50 kr eller något :) Kram

2009-02-03 @ 15:18:49
Postat av: Svar från Emma till Therese

Haha ja en fick jobba hårt igår stackaren :D Idag blir det nog bara att fixa klart din sida och sen kanske göra en ny header till mig själv ;) Blir ju sugen på nytt nu när man lär sig nytt hela tiden :D

2009-02-03 @ 15:20:13
Postat av: Emelie

Tack igen för det blev verkligen jätte fint :D

2009-02-03 @ 17:11:20
URL: http://minsondavid.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Emelie

Va roligt att du blev nöjd :D

2009-02-03 @ 18:23:20
Postat av: Liams mamma

Shit vad fina bloggar du gör..... skulle med vilja ha en uppdatering på min blogg :) tycker med du ska ta bet! ha en bra dag!

2009-02-04 @ 16:04:50
URL: http://detbastasomfinnsliam.blogg.se/
Postat av: Mela

vilket program är det du använder till att redigera bildern? :-) Håller på letar efter något roligt program jag men hittar inget jag gillar hehe :-)

Jätte fint blir det du gör iaf!

2009-02-08 @ 18:14:59
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Liams mamma

Tack så jättemycket! :) Hjälper dig gärna men det kommer ta lite tid för det är flera som väntar :D Nu är jag dessutom inte suttit vid datorn någonting nästan för både jag och Nova är sjuka :( Men maila mig :)



Kram

2009-02-11 @ 18:35:57
Postat av: emelie

otroligt fina designer du gör! :O

.. tänk om en annan var så duktig.

2009-02-13 @ 21:49:17
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Farmor Carola

Hej! Emma,Per och nova hoppas allt är bra med er,längtar efter er.

Du är jätte duktig med bloggen.

Fortsätt med det och sen kan du göra som blondinbella och starta ett bolag.

Det klarar du lika bra som hon om inte bättre.

Ha det så bra,älskar er,Hans hälsar ochså.

2009-03-01 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0