Egen pizza

DAGEN
Blev städat och fint här hemma :) Nova var glad nästan hela tiden fast det kanske berodde på att hon fick sitta i bärselen på Elins mage under tiden vi fixade :D Det enda som inte hanns med idag var all tvätt, helt otroligt vad tvätt det blir när man har en liten bebis som kräks och dreglar som en tok :D Inte bara hennes kläder ju, utan allt som kommer i hennes närhet får sig en omgång, är nog bara att ge upp tanken på att få ha dregelfria kläder/saker på ett tag :D Men vad gör det när man har en så go och mysig tjej att pussa och krama på :D

Tog lite bilder på hjärtat idag när vi var klara med allt. På bilderna har hon på sig sin nya bodysuit från Ej sikke lej och en velourklänning från Kappahl :) Suiten var kanske inte så himla liten ändå för jag fick vika in både armarna och benen ;) Men ack så söt trots lite för stora kläder, tror jag skulle kunna ligga och titta på henne dygnet runt utan att tröttna för hon är det absolut finaste jag sett.



När Per kom hem från jobbet bar det av ner på stan, Elin skulle köpa ett linne hon hittade igår och sen skulle det inhandlas mat till i helgen :) Blev en sväng inom systemet med för inköp av en flaska rött vin, man får unna sig ett glas vin någon gång i månaden tycker jag :) Är mysigt att äta god mat och smutta på ett glas vin under kvällen, blir lite extra helgmys då :)
Till middag idag blev det hemgjord pizza, blev såå gott! Jag kan ju inte äta ost men det blev kanon utan med :D Måste göras om fler gånger utan tvekan :)

Nej nu ska jag slänga på en film och se om jag kan sova, alla andra sover redan så kanske lika bra att jag med försöker göra det :)

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: .: YennY :.

Hon är så söt! Kram till hela familjen!

2009-02-28 @ 22:49:22
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Pieces of Jen

Hej!

Nu när jag har ny blogg så är jag sugen på en ordentlig design. Så jag ställer mig gärna i kön nu:) så kan du väl säga till när det börjar bli dags för mig att fixa bilder osv?? Kram

2009-03-01 @ 23:53:33
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bodysuiten och bodyn i samma mönster finns till extrapris på lillamirakel.se i veckan! Jag har handlat redan efter jag sett den på Nova :) Kramar till er!

2009-03-02 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0