En heldag med shopping

STAN OCH ÖREBRO
Det blev en sväng till stan idag med systeryster och Nova, vi kom visserligen inte ner fören klockan var lite över fyra för vi var segare än segast i morse :) Blev inte så mycket shoppat här i hålan men när Per slutade jobbet åkte vi in till Örebro och där hittade vi lite mera :) Oj va fint det börjar bli på Marieberg nu och vet ni vad??? Dom har fått dit Lagerhaus, vet ni hur stort mitt leende blev när jag såg det? :D Den butiken har jag längtat efter för hur mycket snyggt kan man inte hitta där? :D Tycker ni med om Lagerhaus?



Har ju helt glömt bort att berätta att Nova vann en tävling på pixiekids.se :) Hon vann märkeskläder för 1000 kr! Jag som aldrig brukar vinna saker annars, blev så himla glad och sen är det ju ännu roligare att var till skuttan :)



Nu vill Elin ha datorn en stund så jag ska pussa på Per och Nova en stund innan dom ska sova.

Här är bilderna från dagen :)







Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Pieces of Jen

Jag älskar också Lagerhaus, finns ju massa skoj! 12 mil till närmsta för mig :(

Kram Jennica (ny blogg)

2009-02-27 @ 00:29:17
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj så stor lilltjejen hunnit bli.. :)

Kul!



Hoppas allt är bra..

2009-02-27 @ 07:49:51
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Jennica

Det är ju en bit att åka :( Får kika på bloggen :D Kramar

2009-02-28 @ 00:24:13
Postat av: Svar från Emma till Johanna

Ja hon växer så som ett litet ogräs :D Jo det får gå, ibland är det lite jobbigare och ibland lite bättre men så är det nog för alla :)

2009-02-28 @ 00:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0