Ingen bra dag alls idag

INTE ALLS SÅ BRA
Är nere i en svacka idag känns det som, mår fortfarande inte bra och har lite feber och näsan rinner. Blir inte direkt bättre av att Nova börjar bli sjuk hon också och bara nyser och snorar och är extremt mammig. Inatt har jag nog varit uppe 10 ggr med henne för att hon varit jätteledsen och inte kunnat sova :( Min lilla plutt, hatar när hon mår dåligt och jag inte kan göra något för att hjälpa henne. Känner mig bara ledsen och nere just nu. Skulle behöva städa och göra fint här hemma också men jag hinner inte. Nova vill inte vara hos någon annan än mig just nu när hon är ledsen, inte ens Per duger och det känns allt annat än bra. Känns så otroligt viktigt för mig att hon kan vara hos honom lika mycket som hon kan vara hos mig. Hon har ju kunnat vara det innan men inte nu..är det en fas hon går igenom eller vad händer? 
Jag skulle verkligen behöva sova, duscha och äta men får vänta till senare. 

Nej nu ska jag inte sitta här och klaga mera :( 



Puss och Hej! 


Kommentarer
Postat av: Mad

Finns en suverän bok där dem beskriver olika faser bebbar går igenom..ibland har dem ju oroliga perioder där dem är klängiga och det enda som funkar är att vara nära mamma! hoppas allt är ok annars? alla bilder är så fina på er lilla tjej!

2009-02-10 @ 16:48:21
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Mad

Jag är på bättringsvägen nu men idag har Nova feber och mår inte alls bra :( Mitt lilla hjärta så jobbigt att vara sjuk när man är så liten :(

Då ska jag kika efter någon sådan bok :)

Gud va söt Wincent är :D Läser din blogg varje dag men är verkligen dålig på att kommentera just nu. Han har blivit stor också :)

Kram

2009-02-11 @ 18:21:05
Postat av: Jennica med vit inredning

Du har en utmaning att hämta hos mig om du vill :)

Hoppas ni mår bättre snart! Jag har själv fått nån smeta nu..

kraaam

2009-02-12 @ 00:41:21
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Jennica

Ska ta och kika på den då :D Kram

2009-02-13 @ 00:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0