Lite nytt till vårt hjärta :)

LITE NYTT I GARDEROBEN
Har tittat på klänningen och filten från Sobea massa gånger men tyckt att det var alldeles för dyrt så har struntat i det. Men idag såg jag att det var rea :D Så nu slog jag till minsann :D Nova kommer bli såå söt :)
Sen hittade jag ett superfint set från Lindex också, får springa in och köpa det efter vi varit på BVC på måndag :)





BLOGGDESIGN
Imorgon ska jag ta tag i bloggarna igen om bara Nova sover lite under dagen, känner mig elak som inte
hunnit innan :( Men Nova går först alltid. 

SCRAPBOOKING
Har testat lite scrapbooking på datorn...kan väl inte påstå att jag är bra på det ännu men lite kul är det iallafall :) Ska köra lite enkla snygga saker till bloggarna tänkte jag :)
Den här gjorde jag till min underbara syster igår. Älskar dig Lillasyster!! Du är bäst och jag skulle aldrig klara mig utan dig!



Nej nu ska jag prata lite med Nilla och Jenny sen blir det Samantha Who och sova :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Emma alfredsson

Vilka snygga kläder till Nova :)

2009-02-13 @ 07:23:14
URL: http://snutissen.blogg.se/
Postat av: Katja

De settet köpte jag till Tuvis här om dagen, super gulligt!!

2009-02-13 @ 17:23:17
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: lillasyster & moster Elin

du är världens bästa syster, min värld skulle rasa samman utan dig. älskar dig så otroligt mycket! puss och kram

2009-02-14 @ 01:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0