Snacka om totalt förvirrig

VAD HÄNDER?
Visst att det sägs att man kan bli lite snurrig av att amma men jag är ju helt totalt supersnurrig hela tiden..glömmer bort vad jag ska göra, hur man säger vissa saker osv osv. Men idag tog det nog ändå priset, har gått en hel vecka och sett fram emot föräldraträffen och MeandI partyt som ska vara idag. Men det är bara det att det är inte ens idag utan det är imorgon..jag var bombsäker på att den 5:e var en onsdag men så var uppenbarligen inte fallet..så det var verkligen tur att jag läste Kristinas blogg inatt annars hade jag gått på både föräldraträff och party ikväll ;) Vilken klantskalle jag är alltså.
Men laddar för imorgon istället :D

Så dagen ska jag istället ägna åt att städa lite, hoppas bara Nova tycker det är en lika bra idé. Sen ska jag mysa och leka med skruttan och om jag känner för det och orkar ska jag fixa lite bloggdesign också :) Har ju ett antal bloggar kvar att göra fina :)


Nej nu ska jag prata med Nova innan hon sparkar sönder mig :)

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Du har inte lust o göra en bloggdesign till mig o du har tid o vill? Såg att du ville ha lite projekt=)

2009-02-04 @ 19:57:02
Postat av: Kristina

Ha ha, jaså jag kunde ha fått lite gäster redan idag :)



Ses imorgon. Kram Kristina

2009-02-04 @ 20:18:38
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Emma alfredsson

Hihi :) Sååå då ska du på meandi party i kväll då, wee... jag var i tisdags och vilka snygga kläder hihih

2009-02-05 @ 07:07:04
URL: http://snutissen.blogg.se/
Postat av: Pia

Vet i9nte om du har sett att jag har mailat dig bilder och så, så du kan fixa min blogg? :)

2009-02-07 @ 07:57:57
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack:) Men får jag fråga vad du gör vaken klockan 5?:)

Haha

2009-02-08 @ 07:18:34
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack:) Men får jag fråga vad du gör vaken klockan 5?:)

Haha

2009-02-08 @ 07:31:55
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Cissi

Hjälper dig gärna men det kommer ta lite tid :) Har flera stycken som väntar och nu är både jag och skruttan sjuka så har inte riktigt tid att sitta. Men orkar du vänta hjälper jag dig som sagt gärna :)

2009-02-11 @ 18:28:04
Postat av: Svar från Emma till Kristina

Tack igen för ett superbra party :) Får ta någon dag snart och fika lite :) Kram

2009-02-11 @ 18:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0