Söndag redan

TIDEN RUSAR IVÄG
Tiden går alldeles för fort, känns som om man inte riktigt hinner med. Snart är Nova 3 månader, helt ofattbart att det är så längesen jag fick upp henne på magen och vi fick träffa henne för första gången. Svårt att tro att den lilla bestämda och sprattliga tjejen som ligger här mig brevid mig redan blivit så stor. Hennes personlighet framträder mer och mer för varje dag och det är verkligen helt fantastiskt att få lära känna henne. Tyvärr verkar det som om hon har haft "oturen" att ärva både min och Pers envishet dock så vi kommer inte få det lätt... ;) All hennes vakna tid ska ägnas åt henne och ingenting annat om hon får bestämma, vilket hon oftast får. Räcker med att hon ser lite missnöjd ut så släpper både jag och Per allt vi gör och pratar, busar, står eller sitter med henne istället..kanske borde hon lära sig att vara lite ensam också? Många som sagt att vi skämmer bort henne med att jämt vara med henne och ha henne i famnen, kanske är det så men vi trivs med att ha det på det viset :) Alla gör olika med sina barn och inget sätt är rätt eller fel enligt mig, bara man själv trivs med det och barnet mår bra och är nöjt :) Så här hemma kommer vi fortsätta med att "skämma" bort Nova med massor av uppmärksamhet och närhet oavsett hur många som "gnäller" på oss och säger att hon är sååå bortskämd...



DAGEN
Idag är det projekt storstäd som gäller här hemma och sen behövs det tvättas som vanligt...blir grymt mycket tvätt när man har en kräkbebis i huset :)

Nej dags att börja, återkommer senare :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: evelina

vi gör samma med vår Alvin, han bestämmer ! Vill han kramas så får han , ;) .

2009-02-01 @ 14:53:01
URL: http://evelinali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0