Städ och tvättdag

STORSTÄDNING
Idag ska det tvättas och storstädas här hemma minsann :) Så himla skönt att få det fint inför helgen :) Elin ska hålla ett öga på Nova så jag kan fixa och dona, tar ju lite längre tid än vad man är van vid när man har en liten envis dotter som gärna vill ha ens sällskap hela tiden :D

Idag kom Novas kläder från Plastisock, längtar tills vi kan börja använda dom för dom är ju såå himla fina :) Finns nog inget annat märke jag tycker så mycket om när det kommer till mönster, färger, form och kvalité. Har ju ett set sparat sen Nova låg i magen också så nu blir det massa Plastisock minsann. Tycker att vårkollektionen ska komma så hon kan få körsbärsbodysuiten också för den är ju bara sååå himla mysig.
Även bodysuiten från Ej sikke lej kom idag och kan ju bara säga att det var ju en väldans tur att jag tog storlek 68 för oj va liten i storleken den var. Hon har ju storlek 62 i alla andra kläder nu men ska hon kunna ha den suiten så är det nog lika bra att börja använda den direkt :)



Bilden är lånad från Plastisocks egen hemsida.

Ska försöka hinna med en promenad idag också, är ju så fint väder ute. Måste ner till apoteket och köpa någon kräm till Nova och hennes lår för hon är så himla torr. Använder ju babyolja och Miniderm men det verkar inte räcka. Sen måste det inhandlas våtservetter och mer blöjor :)

Nej nu ska jag återgå till min söta syster och dotter :)

Puss och Hej!


Kommentarer
Postat av: therese

fy sjutton va fin den där bodysuiten från plasisock är!! får köpa klänningen med körsbär så vi inte har samma ;) men jag ska köpa bodysuiten med apelsiner på,det bestämde jag direkt när jag såg nya kollektionen :)en filt skulle vara snyggt oxå...o matchande solhatt...blir dyrt när den nya kollektionen släpps tror jag ;)

2009-02-28 @ 09:23:35
URL: http://eldvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0