Världens sämsta mamma :(

FY JAG ÄR HEMSK
Mitt samvete är inte att leka med idag alltså :( Jag mitt jäkla pucko köpte dillchips igår men läste inte på påsen eftersom jag antog att estrellas dillchips gick lika bra som OLWs....dumma dumma mig jag borde veta bättre, är ju så himla noga med att läsa annars men igår var jag så fruktansvärt sugen på något och det var bara OK som var öppet :( Åt max 2 dl chips men det resulterade i att Nova skrek hela natten och har varit jätteledsen mest hela dagen och kvällen idag :( Syns verkligen på henne hur himla ont hon har min lilla lilla bebis :( Har funderat hela dagen på vad som kan ha varit fel men inte fören ikväll slog det mig att jag skulle kolla chipspåsen och självklart var det dom som var felet :( Hon har dessutom blivit superdålig i magen och det bara rinner ur henne. Är så arg på mig själv så jag har lust att bara gråta :( Känner mig som världens sämsta mamma just nu :( Tänk att en sådan liten mängd kan få henne så dålig, hoppas innerligt att detta växer bort så hon slipper ha det såhär :( Vill ju att vårt lilla hjärta ska må bra och slippa att ha ont och må dåligt.

Nej nu ska jag lägga mig ner och mysa med skruttan som äntligen har somnat. Håll tummarna att hon mår bra imorgon igen.

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Mad

klandra inte dig själv..är inte lätt å veta ju! du är en underbar mamma!

2009-02-20 @ 12:31:56
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Tyra

Stackarns lille tjejen!

Det är så svårt det där när det kommer till kosten, jag åt jordgubbar när Tyra var 2 månader på midsommarafton och det fick jag sota för hon skrek hysteriskt och fick massa fläckar och prickar i hela ansiktet,! Men man ska ju som tidigare talare inte klandra sig själv!



Hoppas allt är bra med er, Nova är såå söt iaf!



Kram!

2009-02-20 @ 16:13:38
URL: http://alexandratyra.blogg.se/
Postat av: sofie

men fy..kan man inte äta vissa sorter när man ammar alltså...ja visste inte att man inte skulle äta choklad när man amma så ja moffa mängder av de men de visade aldrig ngt på Alice...

Men duinte lätt o veta=) du verkar göra ett toppenjobb annars melillan så tänk inte mer på detta nu=) ta hand om er.. sofie

2009-02-21 @ 10:53:05
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Mickan

när du gör dina bilder som kollage vart gör du det?

2009-02-21 @ 14:15:28
URL: http://lillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0