Bad och bak :)

BADA MED PAPPA
Lilltjejen badade med Per idag :) Såå himla söt är hon när hon ligger och ler och tittar med sin stora blå ögon :) Älskade unge!



Novas mage gjorde riktigt ont innan och hon bara grät och grät, det spelade ingen roll vad vi gjorde men sen kom Per på att vi hade vetekudden. Så han värmde den lite sen la vi den mellan mig och Nova när hon låg på min mage, då blev hon tyst nästan direkt och somnade. Så den ska vi minsann använda mera. Skönt när man kommer på så enkla saker som hjälper :)

VÄRLDENS BÄSTA SAMBO
Idag har jag fått ligga och lata mig i sängen hela dagen :) Per har städat, fixat mat och bakat bröd :) Han är helt underbar min sambo! Älskar dig snygging :) Tack för att du finns för utan dig vore ingenting roligt eller meningsfullt. Dessutom är du världens bästa Pappa till Nova. Pussar och Kramar i massor!



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Katja

Så söt hon är när hon badar :). Brukar läsa din blogg men skriver sällan, får bli lite bättre på det :).



Skönt att värmedynan hjälpte!!

2009-01-06 @ 19:55:55
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: catta

hej tjejen. länge sedan. kul att du tittade in hos mig...

kikar in hos dig titt som tätt...

stor tjejen blivt..



ja tunikan, har ju den beiga. älskar den så men skulle verkligen vilja ha flera färger...



pöös

2009-01-06 @ 20:13:42
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se
Postat av: Heidi

Hejje söt hon är =) En fråga du framkallade ju massa kort nyligen, vilket bolag va det med??Kram kram

2009-01-07 @ 15:47:05
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Heidi

Vi tog extrafilm fast tror dom var rätt dyra :( Slarvade en del med att kolla vilka som var billigast fast bilderna blev jättebra iallafall :) Kram

2009-01-07 @ 15:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0