Då var det måndag igen då

UPP OCH NER
Nova hade ju två nätter när hon sov 5 timmar i sträck men sen vet jag inte alls vad som hände för nu är vi inne i samma som innan. Enda jag kan tänka mig som jag gjort fel är att jag åt köttfärssås som vi hade i frysen, alltså den var gjord på vanliga mejeriprodukter...men kan det sitta i så himla länge? Åt det i fredags och i lördags till lunch..jag hade inte en tanke på att jag inte kunde äta det och hade inte Per sagt något hade jag inte ens tänkt på det. Får väl vara superpetig nu och verkligen hålla stenkoll på allt jag stoppar i mig och se om hon blir bättre igen.

Igår var jag och Nova hemma hos Sofia, var bara hon och Nicodemus hemma för Anders höll på att tömma sin lägenhet :) Nova var på bra humör den stunden vi var där så hon och Sofia satt och snackade som bara den i soffan :D Skruttan log med hela ansiktet när hon fick uppmärksamhet, hon är så himla go :) va roligt att träffa Sofia och Nico igen för det var ett tag sen nu.

Såhär fin var Nova igår :) Kläderna shoppade Per till henne när hon fortfarande låg i magen :)



Lägger in lite bilder på sötnosarna också och hoppas på att Sofia inte blir tokig på mig ;) Bilderna är tagna i februari förra året..är ju så kass på att ta bilder på andra..får bli bättre på det :D



Märks mer och mer nu att Nova inte riktigt nöjer sig med att ligga på rygg någon längre stund för hon försöker hela tiden lyfta på huvudet och komma upp :) Men att ligga på magen är inte alls roligt, hon skriker som en liten tok och blir helt illröd så vet inte alls hur man ska få henne till att tycka det är roligt. Hon ligger ju mer än gärna på min eller Pers mage och då lyfter hon ju hela överkroppen utan några som helst problem :)

Kvällen igår ägnade jag åt tvätt, disk och matlagning, hann inte dammsuga så det måste hinnas med idag men får bli när Per kommer hem för skruttan är på sånt humör att jag inte kan gå ifrån henne. Hon ligger och sover just nu men ligger och vänder och vrider som en liten mask så hon sover nog inte sådär superbra verkar det som.

BLOGGDESIGNEN
Har fått några frågor om hur jag gjort mina bilder och sådär men jag kommer tyvärr inte skriva ut det här på bloggen, men om ni vill ha bilder fixade så gör jag det gärna :) Bara att lämna mailadressen antingen här eller på familjeliv :) Anledningen till att jag inte lägger ut det här är att saker och ting jag gör eller skriver har en lustig förmåga att hamna hos andra och se exakt likadant ut...
Hoppas ingen tar illa upp eller tycker jag är taskig men jag är lite trött på att en del inte har någon egen fantasi utan måste apa efter hela tiden :)

Avslutar detta inlägget med den här goa bilden på vårt lilla hjärta :)

Per som bäddat ner Nova på sin sida av sängen :) Nova verkade tycka det var jätteroligt att både få sitta upp och kolla på tv samtidigt :D



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: .: YennY:.

Du har gjort en jätte fin blogg! Den ska du vara stolt över. Önskar jag kunde med att fixa själv lika mycket osm jag kan fixa med bilder och kan Photoshop CS4..men icket..men man kan ju inte allt här i världen=) Om du vill så kan du få hjälpa mig att göra om de två bilderna på mig o Jens. Jag gillar INTE bilden på mig o den stör mig. Allt annat är superfint! o behöver inte ändras tills bebis kommer:) Kramar

2009-01-13 @ 00:18:51
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0