Dåligt med uppdateringar

FÖRLÅT
Lillebror är ju här på besök så har inte så mycket tid över till att sitta och blogga men jag lovar att jag ska bättre mig :) Ska ta lite nya fina bilder på Nova också så alla kan få se vår lilla skatt :)

Nu är snart Jennys blogg klar, hoppas du är nöjd gumman :) Så snart ska jag börja med Therese och Emanuels också, roligt att fixa och dona fast att det tar lite tid när man har en liten skrutt att ta hand om samtidigt :)

Nu ska jag dricka lite kaffe och kolla lite tv.



Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: YennY

Klart jag blev nöjd! Blev perfekt, precis så jag tänk mig! Tack gumman! Super snällt! Säg till om det är något som behöver fixas i photoshop, då hjälper jag dig! Massa Kramar!

2009-01-31 @ 18:54:58
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till YennY

Va bra :D Japp jag säger till, tror jag klarar mig med mitt program sålänge men du kan ju få göra någon fin på Nova sen :D Kramar

2009-01-31 @ 19:04:59
Postat av: Anonym

Klart jag gör så gärna:) Tänkte mest på redigera bilder o sånt. Kan ju trolla som sagt med cs4:P hihi. Kraaam o tack igen.

2009-01-31 @ 23:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0