Lite nytt i Novas garderob

KLÄDER
Finns såå himla mycket fint till små flickor så det går ju inte att låta bli att handla åt skruttan :D Lite av dom senaste inköpen är det här...jo jag vet det är massor med rosa men jag tycker det är såå himla fint :)



DAGEN
Dåligt med sömn men mindre med gråt :) Nova har varit go och glad hela morgonen :) Så vi har legat och pratat och skrattat tillsammans här i sängen. Bara nu precis innan hon somnade på min mage som hon var jätteledsen men det är såå mycket bättre än igår iallafall :)
Nu ser man knappt hennes prickar längre heller :D

Idag ska vi ha en slappdag, det är vi värda tycker jag :) Per håller på att städa lite just nu men när han är klar blir det mys tillsammans :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag såg att du redan fått en :$ Men jag vill ge dig en , ändå :) kika i min blogg ;)

2009-01-04 @ 15:47:35
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: anny

Så fina kläder du har köpt till den lila saken;)

2009-01-05 @ 14:26:17
Postat av: nanna

Hi..my princess congratulations everyday you are very beautiful same you eyes, and you have very beautiful photo when you smile you are give flower in the worlds and you are, to you big love and big kiss

p.s. congratulations you mamma and daddy

2009-01-12 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0