Oj va jag är trött och seg

TRÖTT SOM EN LITEN GNU
Har vilat och gosat med Nova hela dagen idag, är så grymt trött fast vi sovit mycket bättre nu än vi gjort innan. Men jag känner mig verkligen inte tipp topp..magen värker och nu börjar det göra mer och mer ont i svanken med :( Bara det inte är en UVI på G igen då blir jag tokig alltså. Får se vad BM säger imorgon när det är dags för efterkontroll, hoppas allt är bra och att min kropp bara jävlas med mig lite.

Ska fika med Therese imorgon också, hon skulle ändå in till Karlskoga och shoppa med sin farmor så då får man passa på att ses lite för det händer ju inte varje dag direkt :) Jag ska shoppa lite till Nova tänkte jag och sen ska jag se om jag hittar några bra skor till mig som jag inte fryser tårna av mig i. Förmodligen kommer jag inte hitta några här i hålan men då får jag kika efter några i Örebro på fredag istället.

Nej nu ska jag byta lite på min söta dotter.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0