Pigg tjej

NOVA
Det längsta Nova sovit idag är 30 minuter ungefär och det var efter min dusch sen har hon varit vaken och antingen skrattat som bara den eller gråtit.
Per slutade lite tidigare idag så när han kom hem la vi oss och kollade en film och mös :) Så himla skönt att bara kunna ligga nära och mysa alla tre. Älskar min lilla familj som bara den!!
Resten av kvällen har vi turats om att underhålla Nova, hon har för det mesta varit som en liten sol men vill ändå ha ständig uppmärksamhet annars blir hon gnällig den lilla damen.
Nova äter ju väldigt tätt och har gjort i några veckor nu, så varannan timme vill hon ha mat oavsett tid på dygnet. Men idag har hon velat snutta ännu tätare, fast märks ju att hon inte är hungrig varje gång för hon snuttar lite sen somnar hon till men så fort jag flyttar på henne blir hon tokig och letar efter brösten igen. Har provat med nappen men den åker ut lika snabbt igen. När hon är på det här humören duger bara bröstet och inget annat..men känns inte alltid lika roligt att vara en mänsklig napp..hoppas hon snart upptäcker att nappen fungerar lika bra om man bara vill gosa.

Dom finaste som finns! Är så lycklig att jag har mina älsklingar :) Bilden är tagen när Nova var 4 dagar :)



Nu ska vi se om vi får skruttungen att somna sen ska vi lägga oss och kolla lite mer film och mysa :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: nanna

hi..wow.. my blueeyes you are verypretty and so big now

i see u everyday, and you give me happy with you photo,

everytime when i see you here kisssssssss



2009-01-16 @ 14:04:12
URL: http://travelpod.com/members/nanna111

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0