Tror shoppingdjävulen är på besök...

SHOPPA
Just nu känns det som om jag skulle kunna shoppa allt jag kom över i princip, varför får man såhär dumma perioder när det bara är såå himla roligt att handla? Visst jag är väl alltid sugen på att shoppa men ibland är det som om jag har en liten djävul på axeln som viskar handla handla handla... Sen har det ju inte direkt blivit bättre av att man fått en liten minimänniska att köpa saker till för hur mycket gulligt, fint och snyggt finns det inte till små bebisar? Innan var det mest inredning och kläder som kom med mig hem, men sen Nova kom ser jag mest rosa och fina saker till henne överallt. Inatt när vi inte kunde sova låg jag och funderade på hur jag skulle kunna göra om hennes lilla hörna så den blir mysig och fin..letade runt både här och där på nätet för att hitta rätt saker..för tro nu inte att det duger med vad som helst när jag har en bild av hur sakerna ska se ut i min lilla trånga skalle ;) .. jag är HOPPLÖS för när jag väl fått en idé om hur det SKA vara ger jag mig inte fören jag hittat det jag letat efter OM det nu ens finns..för det har hänt mer än en gång att det jag vill ha bara finns i mitt huvud och då kan det bli svårt ;)
Så nu är det operation makeover i Novas lilla hörn som gäller..bilder kommer komma upp när allt är klart men det kan ta ett tag för en del jag hittade fanns inte i lager och vem vet hur lång tid det kan ta innan det kommer in igen..tur att jag har tålamod..

Här är några sötnosar som skulle passa min prinsessa helt perfekt :)





Om jag kanske skulle ta och städa lite nu när min söta dotter sover kanske..eller ska jag med passa på att sova en timme? Det är ju så himla mysigt att ligga nära och bara titta på henne :) Vi har fått väldens finaste och underbaraste dotter, älskade lilla skruttan.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0