En ny favorit tror jag

GANGSTAR
Hittade Gangstar redan när Nova låg i magen men då gick det nästan inte alls att få tag på, något enstaka plagg dök upp på Tradera någon gång då och då men jag vill ju ha helt nya saker och då blev det svårare att få tag på. Men nu har dom äntligen öppna webbutik :D Så nu kommer vår lilla tuffing få en del coola kläder från dom :) Hon har ju redan en bodysuit som jag ropade hem på Tradera för 150 kr med lappar kvar...sitter även och spanar efter en röd eller grå klänning som jag kan ha till suiten. Sen har jag även ögonen på en annan helt ny suit som ligger ute men vi får se hur dyr den blir.
Roligt när man hittar lite roliga och lite mindre vanliga plagg som inte alla andra har på sina barn tycker jag :)



Nova är helt feberfri nu men allt hon äter kommer ut lika fort som det kommer ner så detta verkar segdraget minst sagt :( Vi som både skulle på babymassage och föräldraträff imorgon...Per är ju dessutom ledig denna veckan så det skulle ju vara hur mysigt som helst men jag vill inte smitta ner alla andra sötnosar med magsjukan ju :( Hoppas vi får vara med i den andra gruppen på babymassagen eftersom vi missar en gång nu.

Nej nu ska jag byta bajsblöja igen sen ska jag ta mig en välförtjänt dusch :)

Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är det så viktigt me alla dessa kläder? du verkar shoppa helatiden. Hinner din unge ens använda alla kläder?

2009-03-18 @ 17:37:34
Postat av: Svar från Emma till Anonym

Varför stör det dig?? :D Man har ju lust att skratta! Min unge hinner använda sina kläder ja. Något mer du vill veta kanske haha! Jag kanske tycker det är roligt med kläder och sånt, har du inget intresse kanske? :D Jadu lilla vän inte lätt att störa sig på folk hela tiden :D

2009-03-18 @ 18:25:49
Postat av: .: YennY:.

Bra sagt till anonym!



99 dagar kvar för min del! Skönt med tvåsiffrigt nu=)

Bebis sparkar som tusan, i morgon ska jag iväg o kika på Lindex o se om jag hittar lite söta saker. För jag gick med i deras club nu (fråga mig inte varför jag inte varit med förut) Men fick en check på 50 kr som jag måste utnyttja =) Kramar

2009-03-18 @ 19:00:14
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: sofie

men va har folk för fel??? Ja tycker oxå du handlar mkt kläder men inte fan stör de mig bara roligt att du tycker om de =) hoppas du fortfarande vill komma på mitt KLÄDPARTY=)o handla kläder heheh... den 6 /4 MvH Sofie

2009-03-18 @ 22:36:18
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Therese

hahaha!!! att folk alltid ska störa sig?! tycker vi fortsätter att shoppa gumman ;) örebro nästa helg ;) Kram

2009-03-19 @ 11:30:39
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Martina

haha va tröttsamt det är med folk som bryr sig om sånt dom inte har att göra med!!

shoppa på järnet klart dom små ska ha allt fint!!

2009-03-19 @ 14:17:43
URL: http://nutreifamiljen.blogger.com
Postat av: Emma

Hej. Tycker verkligen synd om Nova.

Det ni missade på massagen går vi igenom igen nästa gång så du missade inget, så du behöver inte byta grupp om du inte vill. De "greppen" vi gjorde kommer vi att göra varje gång och vi började med ben,fötter och mage. Så är Nova frisk till på onsdag så kan ni ju komma. Agneta sa det till oss att det inte gör något om man missar någon gång i och med att vi gör det igen gången efter. Kramar

2009-03-22 @ 13:25:00
URL: http://varanmini.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hmm, har inte folk bättre saker att störa sig på än att man tycker om att köpa kläder till sitt barn. Har man barn i dessa åldrar går det åt kläder, iaf här. Freja dreglar ganska mycket då tänder är på g, och då blir det några ombyten per dag.!

2009-03-22 @ 13:29:22
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: Svar från Emma till Sofie

Klart jag kommer :) Hoppas det kommer in något extra fint nu när dom 20 nya plaggen kommer :D Denna månaden ska jag nog köpa lite nytt till mig själv, händer ju inte så ofta :D Fast det stör säkert folk det med haha ;) Kram

2009-03-23 @ 13:04:53
Postat av: Svar från Emma till Martina

Tror det handlar om avundsjuka bara :) Tycker Nova ska vara fin och det tycker Per också så då köper vi kläder åt henne :D

2009-03-23 @ 13:06:08
Postat av: Svar från Emma till Emma

Ja det var riktigt synd om henne nu när hon var sådär sjuk :( Men nu är hon bra igen så vi kommer på onsdag :) När är nästa föräldraträff? Kramar

2009-03-23 @ 13:07:03
Postat av: Svar från Emma till Mickan

Ja här går det också åt en massa, vissa dagar upp mot 4-5 ombyten. Nova kräks och dreglar som bara den och jag vill då inte att hon ska behöva lukta kräk eller se smutsig ut. Skulle jag ha haklappar på Nova skulle det gå åt hur många som helst ju så det blir ju inte direkt bättre. Men det finns alltid saker folk ska störa sig på, men det är nog mest för att dom själva vill ha det som en annan kanske.

2009-03-23 @ 13:10:10
Postat av: Mickan

Jo jag tror att det kan handla om det. Att folk är avundsjuka. Tycker du handlar jättefina kläder till Nova, och visst jag skulle också vilja ha tex plastisock och liknande, men har inte råd, men är ändå inte avundsjuk på andra för att de kan köpa lite dyrare kläder.

Jag tittar och "drömmer" så länge.

Men som sagt, att folk påpekar sådana saker är bara dumt enligt mig. Hoppas Nova är bättre!

2009-03-23 @ 16:04:55
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: Svar Emma till Mickan

Tack! Jag har köpt alla mina Plastisock kläder och alla andra märkeskläder också för den delen på rea :) Jag tycker det är alldeles för mycket att betala 200 kr för ett par byxor tex så då har jag passat på när det varit halva priset :) Enda jag köpt till fullpris är Me and I och sen kommer jag köpa två saker från Plastisock till skruttan som jag bara inte kan vänta med men dom ska hon få lagom till sommaren :)

Nu mår hon jättebra igen :) Lite trött och gnällig bara men det är ju så med dom små vissa dagar :)



Kram

2009-03-23 @ 17:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0