Orättvist tycker jag

LILLA ÄLSKLINGEN
Blev ingen uppdatering igår för vi kom inte hem fören klockan var nästan elva på kvällen och då var vi jättetrötta och la oss nästan direkt. Men blev inte många minuters sömn inatt för Nova har blivit vrålförkyld igen och nu när jag tempade henne hade nu på morgonen hade hon 38.5 i temp. Så verkar som det är dags för en ny vända av sjuka igen, det är så orättvist att hon ska behöva vara såhär mycket sjuk tycker jag :( Nu efter lite febernedsättande ligger hon helt utslagen här i sängen brevid mig så hoppas att hon iallafall kan få sova ett par timmar nu.



Skriver mer senare och lägger in lite bilder.

Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0