Vi lever men...

Kommer ta en bloggpaus nu ett tag tills jag känner mig på lite bättre humör, det har varit alldeles för mycket för oss nu ett bra tag så energin måste läggas på annat. Nova har varit sjuk massor så vi fått åka till sjukhuset med henne IGEN så just nu känns det som detta aldrig kommer ta slut. Varför kan vi inte få ha det bra för?? Tur att hon är en glad tjej fast det är kämpigt, vår egen lilla solstråle. Hoppas hon slipper alla sjukor och allergier snart och får vara som alla andra barn.
Det är nu jag är otroligt glad över att hon hade lite hull att ta av innan för dom sista 3 månaderna har hon inte gått upp mer än 300 gram per månad så nu är hon till och med lite under viktkurvan så vår bebis är INTE tjock eller onormalt stor utan helt normal. Inte för att det spelar oss någon roll men det är många som säger att hon är så hiiiimla stor osv men det är hon alltså inte...

Som inte det andra vore nog har min nya dator gått och dött  med så den ska lämnas in så får se när jag återser den igen....lär väl ta sin lilla tid antar jag...

Men jag hoppas ni finns kvar när vi kommer tillbaka igen!

Ska prova med att Mobilblogga in lite bilder på vår älskling nu tänkte jag för jag har inga bilder alls på denna datorn. Om det inte fungerar lovar jag massor med bilder när min andra dator kommer tillbaka igen.

Puss och Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: martina

jätte fina kort på din skrutt!!

ta den tid du å familjen behöver så hoppas ja att de löser sig med alla sjukdomar!!

Ha de underbart så länge!!

2009-05-27 @ 08:17:36
Postat av: Kristina

Tack så mycket för de jättefina kläderna som Milo fick och tack för besöket förstås. Nova var såå söt och det var kul att se att hon var stark och glad trots att hon varit sjuk så mycket. Klänningen med ryska dockorna var så fin att jag nästan dog. Tror du att den fanns i min storlek? :)(eller måste jag sätta igång att försöka skaffa en dotter?)



Ha det gott.

Kram

2009-05-27 @ 10:35:02
URL: http://kristinamille.blogg.se/
Postat av: Mela

skönt att se att ni lever =)

hoppas Nova blir helt kry snart!

2009-05-27 @ 14:24:39
URL: http://www.mikaelajensen.blogspot.com
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Jag kommer vara kvar sen :) O va fin du va i det lockiga håret! :)

kram kram

2009-05-27 @ 16:09:13
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Mickan - Frejas mamma!

Varit här inne och kikat var och varannan dag. Jättetråkig att Nova inte får vara frisk. Hoppas verkligen hon kryar på sig snart.



Kram

2009-05-27 @ 16:19:38
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: sofie

hon ser nog stor ut för hon e lång=) ho e alldeles perfekt ju=) men man blir ju som mamma så att man jämför hur stor ens egen unge e =)ja vet att ja nog sagt oj va stor hon e om Novaskruttan men ja mena absolut inget illa me de hon e ssååå fin =)

2009-05-27 @ 21:01:00
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0