Ja det var ju si så där 1000 år sen sist.....

Har verkligen inte haft lust att blogga på evigheter utan har mest suttit framför Facebook om jag använt datorn :) Där hittar ni mig under namnet Emma Tarakkamäki :) Jag ska skärpa mig med bloggen jag lovar.... Släkt och vänner verkar sakna bilder på lillskrutten så kanske vore på tiden att jag delade med mig lite...har dock inte tagit så mycket bilder på henne för hon är inte alls lika samarbetsvillig när det kommer till fotografering som hon var när hon var liten men några fina har det allt blivit iallafall och dom delar jag gärna med mig av så fort jag tömt mobilen ikväll :)

Puss och Hej! 

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Roligt att se ett inlägg ifrån dig! Ser fram emot bilderna sen så man får se sötisen! hade du en bra födelsedag annars? Massa kramar

2009-10-14 @ 10:04:18
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad kul att höra. Vill gärna se några bilder på henne. Har hon blivit stor ? Grattis i efterskott ;)

Kramar

2009-10-15 @ 22:06:28
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Tove Lindström

Hej!

Jag följde din blogg när du var gravid. Jag fick min Alice ungefär samtidigt som du fick Nova...Får jag adda dig på FB, fast du inte vet vem jag är..haha..:-)

2009-11-03 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0